MODEL FOR FORMATION OF ENTREPRENEUR’S STYLE THINKING AMONG STUDENTS OF SECONDARY SCHOOLS PROVIDING GENERAL EDUCATION WHILE USING MEANS THAT DEVELOP SOCIAL AND PEDAGOGICAL ENVIRONMENT
Abstract
References
1. Безгодов, А. В. Очерки социологии предпринимательства / А. В. Безгодов. – СПб., 1999. – 224 с.
2. Wilcox, J. R. Communication Creatively in Conflict Situations / J. R. Wilcox, E. M. Wilcox, K. M. Cowan // Management Solutions, 1986. – October. – S. 18–24.
3. Абдеев, Р. Ф. Философия информационной цивилизации : учеб. пособие / Р. Ф. Абдеев. – М. : Валдос, 1994. – 336 с.
4. Азоев, Г. Л. Конкуренция: анализ, стратегия, практика / Г. Л. Азоев. – М., 1996. – 240 с.
5. Агеев, А. И. Предпринимательство: проблемы собственности и культуры / А. И. Агеев. – М. : Наука, 1991. – 238 с.
6. Абчук, В. А. Общий курс менеджмента в таблицах и графиках / В. А. Абчук. – М. : Банки и биржи, 1998. – 310 с.
Review
For citations:
Gorodovich A.M. MODEL FOR FORMATION OF ENTREPRENEUR’S STYLE THINKING AMONG STUDENTS OF SECONDARY SCHOOLS PROVIDING GENERAL EDUCATION WHILE USING MEANS THAT DEVELOP SOCIAL AND PEDAGOGICAL ENVIRONMENT. Science & Technique. 2008;(3):65-72. (In Russ.)